مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


ساماندهی مطالب وبسایت
ساماندهی و نظم دادن به مطالب تارنما مخصوصا چنانچه با حجم متعددی از اطلاعات مواجه باشیم، در نگاه اولیه شاید کاری زمان بر و خسته کننده باشد البته ما قصد داریم تا با ارائه راه و روش کارهایی شما‌را در این مورد موعظه کنیم.
چینش محل ورود سایت شما همچون منوی یک رستوران می باشد، تحت عنوان مثال در منوی رستوران عنوان ها اصلی مانند پیش خوراک، ساندویچ ها و غیره موجود است که هریک مشتمل بر پایین نوع های مربوط به خویش میباشند؛ پس مدل بندی و ساماندهی تروتمیز آن‌ها در جذب مشتری اهمیت متعددی دارااست.

طراحی سایت در مشهد

به‌دنبال با ما همدم باشید...

در حالتی که شما یک کمپانی ارائه دهنده سرویس ها هاست و دامنه میباشید، در قدم نخستین بایستی مطرح ترین مسئله های کاری خویش را در منوی اصلی تارنما قرار دهید. به حافظه داشته باشید که منوی اصلی شما بایستی در نگاه اولیه، وسیع ترین خدمت های شما‌را به مشاهده کننده نشان دهد.

photo_2015-11-28_15-13-10

پس از مشخص و معلوم کردن منوی اصلی، نوبت به تحت نوع ها میرسد. در هر بخش باید قسمت های مربوط به آن زمینه قرار بگیرد. تحت عنوان مثال در تیتر میزبانی اینترنت تحت قسمت های آن یعنی میزبانی اینترنت ویندوز و میزبانی اینترنت لینوکس دیده می شود. مطلقا قرار دادن سرور در‌این تحت گونه کاری تماما خطا هست.

photo_2015-11-28_15-13-16

اکران تمام سرویس ها و خدمات در برگه اصلی به جای قرار دادن آن‌ها در کاغذ های تازه، نادرست یک شخص مبتدی و تازه کار قادر است باشد که مطلقا از حیث موتورهای جست جو نیز امتیازی منفی برای کسب و عمل آنلاین شما محسوب خواهد شد. پس جور بندی را به نحوی خلاقانه انجام دهید تا استفاده کننده برای یافتن آنچه که در ذهن داراست بدون چاره به گشودن کلیه پیوند ها و رمز درگمی در وبسایت شما نشود.

صفحه های رایج در هر سایت:
1-کاغذ اصلی:
اکثر وقت ها طراحان، اولی کاغذ از وبسایت که بازدیدکننده پس از وارد کردن اسم دامنه با آن مواجه میشود را برگه اصلی می نامند؛ ولی مدام هم اینطور وجود ندارد. در یک نگاه، ورقه اصلی می بایست سرویس ها اصلی وبسایت شمارا معرفی نماید و در واقع گویای جور کار شما باشد.

نکته: بهتر میباشد در حوالی لوگو و یا این که ذیل اسم کمپانی شما یک خط تگ توصیفی درخصوص جور کار کمپانی آورده شود تا مشتری بعداز اسم تجاری، گونه خدمت و سرویس ها شمارا ببیند.

2-در رابطه ما:
صد رد صد یکی پر طرفدار ترین صفحه ها هر تارنما، در رابطه ما میباشد. این کاغذ معمولا مشتمل بر اطلاعاتی در امر تاسیس کمپانی، معرفی آن، سوابق کاری مدیرعامل وغیره میباشد. در بعضا مواقع قراردادن یک عکس از مدیریت وب سایت و یا این که گروه وی نیز قادر است ایده خیر و خوبی باشد؛ هر کدام از این عکس ها قادر است در ورقه ای غیر وابسته گشوده شود. درین کاغذ نو نیز می اقتدار خصوصیت های برتر و گونه عمل هرمورد از اشخاص مجموعه خویش را معرفی نمائید. به حافظه داشته باشید که از تایپ کردن قصه و متن های خسته کننده غیروابسته دوری کرده و در ازای با شرح برد ها و رزومه کاری اعضای گروه کمپانی، تماشا کننده را به سمت خویش جذب نمائید.

3-تماس با ما:
معمولا ایجاد چنین کاغذ ای بسیار آسوده می‌باشد. هر کمپانی داده ها تماس خویش دربرگیرنده: نشانی، تلفن و آدرس اینترنتی خویش را در اینجا قرار میدهد. علاوه بر این یک فرم تماس با ما نیز برای راحتی استفاده کننده در‌این برگه قرار داده می‌شود. علاوه بر این در فیس داشتن صفحاتی در شبکه‌های‌عمومی میتوانید پیوند آن‌ها‌را نیز درین کاغذ تماس با ما ذکر نمائید.

photo_2015-11-28_15-12-57

شما در سایت خویش یک‌سری ورقه نیاز دارید؟
کوتاه ترین پاسخی که به‌این سوال می گردد اعطا کرد این می‌باشد که به ازای هر خدمت به یک ورقه نیاز دارید. قرار دادن تمام سرویس ها کمپانی در یک برگه صرفا زمان کسب و عمل را از شما خواهد گرفت.

چرا در هر ورقه یک‌سری ذیل کاغذ قرار داده می‌گردد؟
به نمونه رستوران گشوده میگردیم. فرض نمایید که مشتریان متعددی از درب وردی که در اینجا برگه اصلی سایت شما میباشد، وارد محوطه رستوران میگردند، مطلقا یک محتوای ساماندهی گردیده و با صرفه از روش پایین صفحات یاری شایانی به‌این ترافیک انسانی خواهد کرد.

شما می‌توانید تعداد متعددی پایین ورقه با عنا وین مربوط به خویش تولید فرمائید تا هرکدام از مشتریان از روش موتورهای جست و جو وارد بخش مربوط به نیاز خویش شوند.

آیا شما انگیزه مخاطبان خویش را به خیر و خوبی میشناسید؟
داشتن یک شعور قدرتمند از مخاطبان و نیازهای آنان در جور بندی محتوای سایت نقش مهمی داراست. پیشین از ساماندهی مطالب، جواب پرسش های ذیل را در حیث داشته باشید.

1-این سایت برای چه اشخاصی فعال سازی شده‌است؟

2-نیازهای بازدیدکنندگان چه میباشند؟

3- خطاها آن‌ها چه است؟

4-چه طور میتوانید شک آنها راجع به کسب و عمل خویش را برطرف نمایید؟

5-آیا تارنما شما به راحتی قدرتمند به تحقق نیازهای تماشا کنندگان میباشد؟

6-آیا شما با زبانی که بازدیدکنندگان متوجه شوند، با آن‌ها کلام نموده اید (فارسی، انگلیسی و ...)؟

7-آیا شیوه های ارتباطی قابل قبولی برای پاسخگویی به مشتریان و یا این که توصیه فرآورده در وبسایت خویش قرار داده اید؟

در صورتی‌که شما به جواب بعضی از این سوالهای مقداری تصور کنید، بی تردید ایده های خیر و خوبی برای ساماندهی محتوای تارنما خویش پیدا خواهید کرد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 15:23


۳. باصرفه‌سازی و سئوی وب سایت خوب : درباره‌ی سئو حرف بسیار شده‌است . محتوای تارنما بایستی درباره ی یک قضیه مختص باشد و در مسافت هنگامی مشخص و معلوم بروزرسانی شود گران قدر مشتریان خویش را از دست خواهد بخشید.به هیچ عنوان از روشهای فریبنده برای سئو وبسایت به کارگیری نکنید!

طراحی سایت در مشهد

سفارش ما به شما این می‌باشد که از سه شیوه طلایی پر اسم و رسم سئو به کار گیری نمایید: رعایت اصول کدنویسی، ساخت محتوای اثر گذار، و تبادل پیوند.

در باصرفه سازی وب سایت از مورد ها پایین جلوگیری فرمایید:

استعمال بیش تر از حد لغات کلیدی
لینک و پیوند های شکسته
اسکن کردن مطالب
محتوای تکراری
۴.معیار حجم ورقه نخستین وبسایت: امروزه شاهد پرورش روزافزون حجم صفحه های اینترنت هستیم. با فراتر رفتن کیفیت محتوای ارائه گردیده، سالانه حجم میانگین صفحه ها اینترنت ارتقاء مییابد. همان گونه که احتملا می دانید یک وبسایت خوب می بایست در کمتر از سه ثانیه با سرعت ۲۵۶ وب لبریز سرعت بار گذاری شود . با ارتقاء روزگار لطمه آن متوجه تماشا کنندگانی میگردد که با وب‌های عادی وارد تارنما شما می شوند، با این اکانت طراحی وب خوب می بایست تا حد قابلیت و امکان بی آلایش و سبک صورت پذیرد. در باب گرافیک تارنما می بایست بیان‌کنم که به کارگیری از پوشه‌های مکان نما و تصاویر گرافیکی حجیم اصلا پیشنهاد نمیشود. هم چنین بایستی لغت ها کوتاه مشخصی برای تولید ها، با محتوای معدود و اثر گذار در لحاظ گرفته گردیده و به خریداران این قابلیت داده شود که با فشار دکمه منوی روی آنان، به توضیحات و گرافیک بیشتری دست یابند. گوگل نیز دقت ویژه ای به وبسایت های با سرعت بالا داراست. می توانید از این پیوند سرعت وب سایت خویش را مشاهده کنید .

با به کار گیری از ابزارهای بدون پول تحت می‌توانید حجم صفحه های وبسایت خویش را باز بینی فرمایید.

GTmetrix
Google PageSpeed Insights
YSlow
Page Speed Tool
Pingdom
۵.تجهیزات وبسایت خوب: یک ساخت وب سایت خوب چه امکاناتی بایستی داشته باشد؟ بطور کلی خبر خوان، نقشه وبسایت، بخش نظرها، لحاظ سنجی آنلاین، پادکست، وادکست، اسلایدر، داده ها آب و هوا یا این که تایم ها فقاهتی، بازی‌های آنلاین، کاوش و بقیه تجهیزات به مخاطبان اذن میدهد زمانه بیشتری را در تعامل با وب سایت به راز ببرند. همچمیم در نطر داشته باشید که اطلاع رسانی تبلیغاتی به اندازه و به دور از تشویش بصری باشد.

۶. دامنه‌ی یک وبسایت خوب: ولی که یک دامنه ی خوب شایسته ترین شیوه به حافظه ماندن هست. ناگفته پیداست که سایتی دامنه اش در حافظه استفاده کننده میماند که با به یادآوردن ادرس وبسایت مسئله آن هم به خیال و خاطر بماند. همینطور یک مبحث مهم در سئو دارای ارتباط بودن ادرس با محتوا میباشد. هیچ ادرسی نمی توانید پیدا نمایید که شماره در ان داشته باشد و رابطه موضوعی هم با محتوا داشته باشد. تلاش فرمائید دامنه ای با نوشتار بی آلایش گزینش فرمایید. همینطور اسمی که گزینش مینمایید نباید چندگانگی در ادراک تلفظ داشته باشد.

در گزینش دامنه خوب بدین موردها دقت داشته باشید :

اسم دامنه ی شما می بایست بتواند در بازار توسعه پیدا نماید. و بنوعی امکان برندینگ داشته باشد.
در‌صورتی‌که تولیدات شما خاص فروش در کشور‌ایران می باشد از دامنه .irاستفاده فرمایید.
درصورتی که شما محصول ها و محصولات در میان المللی دارید از دامنه .comاستفاده نمائید.

۷.رابطه با یوزرها: این یکی‌از اصول نسل دوم اینترنت یا این که به عبارتی اینترنت ۲.۰ می‌باشد, تعامل با استفاده کننده و احترام به وی. قیمت دادن به ایده ها یوزرها و اکران دادن آنان در بخشهای گوناگون وب سایت، پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مخاطبین، تبدیل اعضای وب سایت به یک جامعه مجازی، و اکثری مورد ها دیگر که در سایتهای نسل تازه اینترنت به چشم می‌خورد.هر چندین وقت یک توشه حیث یوزرها خویش را در زمینه‌ی وبسایت و یا این که موضوعات دیگر گزینه سوال قرار دهید و بر طبق به عبارتی حیث سنجی یک پست بنویسید و به باز نگری کلی بپردازید حتی کارایی نمایید در پست خویش از یک سری لحاظ به صورت مختص نام ببرید و انها را عیب گیری و تحقیق کند در‌این حالت استفاده کننده می فهمد که شما حقیقتا بها قائل میباشید برای وی و حیث وی در فیض شما یک مشاهده کننده ی اثبات و دائمی به دست می اورید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 204 تاريخ : شنبه 30 شهريور 1398 ساعت: 14:08


اشکال قالب وردپرس
اشکال قالب وردپرس همانگونه که در مباحث قبل گفته شد، قصد داریم در این شرکت، موضوعات سرویس ها فضای مجازی دیجیتال مارکتینگ را آیتم بازبینی در اختیار بگذاریم. الگوی ما نیز برای این مطالب، سوال های یوزرها در زمینه‌ی این حوزه هست.

طراحی سایت در مشهد

یوزرها بایستی دوراندیشی لازم تحت عنوان یک پیشنهاد دهنده وبسایت را داشته باشند و ما کارایی کرده ایم تا در این شرکت پاسخی درست به سوال های آنان داده باشیم. شما میتوانید این شرکت مباحث را در وبسایت گزینه بازبینی اضافه قرار بدهید.

قالب وردپرس چه می باشد؟
گونه های قالب وردپرس : قضیه امروز ما اشکال قالب وردپرس می باشد. پیرو توضیح خوا هیم بخشید که قالب چه است و انواعش چه خواهد بود. قالب یا این که استریم یا این که تم (واژه تم امروزه بیش تر مصطلح هست) چیزی هست که بر روی ؟ شما نصب میشود و سمت استفاده کننده روی براوزر روی فایرفاکس روی ؟ مشاهده می شود.

قالب در واقع تیم ای هست از برنامه نویسی و گرافیک که میتواند به وبسایت شما یاری دهد تا به اهدافش رسد. اشکال تجهیزات عملکردی وبسایت ها را قالب مهیا می‌کند. این قالب تارنما هست که انتخاب می‌کند فرمی که یوزرها میخواهند نام نویسی نمایند به چه چهره باشد.

قالب وبسایت می بایست به طوری باشد که رابطه استفاده کننده و وبسایت به خیر و خوبی برقرار شود. این رابطه بایستی به راحتی از روش موشواره و کیبورد یا این که تلفن همراه گوشی با تارنما قابلیت پذیر باشد. عامل به کار گیری از واژه و کلمه قالب، دعوا تکرار پذیر بودن و قابلیت به کارگیری مکرر از آن در تارنما های گوناگون می‌باشد، در پی با اشکال قالب وردپرس آشنا خوا‌هیم شد.

اشکال قالب وردپرس
قالب ها به ۴ مدل تقسیم میگردند :

مدل اولیه قالب های فراهم معمولی محتوایی
گونه دوم قالب های مهیا فرایندی
جور سوم قالب های منحصربه‌فرد محتوایی
جور چهارم قالب های منحصر به فرد فرایندی
این جور بندی به ما یاری می‌نماید تا بتوانیم براساس نیاز خودمان، تصمیم بگیریم که برای اینترنت سایتمان از چه قالبی استعمال کنیم.

قالب های مهیا بی آلایش محتوایی
اشکال قالب وردپرس : در صورتیکه بخواهیم از قالب های مهیا بی آلایش محتوایی آغاز کنیم، در واقع این قالب ها، قبلی از اینکه شما تمایل به طراحی سایت بگیرید، برای ارایه محتوای متن و عکس پباده سازی شدند. قالب های بی آلایش برای وبسایت هایی که مراحل خاصی چهت نیل به هدفشان ندارند میتوانند کاربردی باشند.

قالب های فراهم فرایندی
قالب های فراهم فرایندی، در واقع یک مراحل، اضافی بر قالب های معمولی، باطن خویش دارا‌هستند. مثلا این مراحل می‌تواند یک پروسه خرید محصول باشد یا این که مراحل نام نویسی و عضویت باشد و یا این که قادر است مراحل کمپانی در قرعه کشی باشد. به طور کلی یک کسب و عمل فرایندهای زیادی را احتیاج دارااست و در‌صورتی‌که قرار می‌باشد تارنما شما وظیفه اتوماسیون و اجرای آن را به عهده بگیرد، قالب شما بایستی از فرآورده محتوایی باشد.

گونه های قالب فراهم محتوایی
اشکال قالب وردپرس : وقتی که قالب مهیا محتوایی گزینش میکنید، می بایست اعتنا داشته باشید که‌این قالب ها به دو جور تقسیم می گردند.
جور اولیه، قالب هایی می‌باشند که از روش استعمال ترکیبی از گرافیک برنامه نویسی فرانت و پلاگین های استاندارد ورد پرس پباده سازی گردیده اند و دسته دوم، قالب هایی می‌باشند که با به کارگیری از بعضا پلاگین های استاندارد و برنامه نویسی منحصر به فرد یک کمپانی ساخت شدند.

تفاوتی که‌این قالب ها با هم دارا هستند، در‌این هست که در صورتی‌که شما از قالب پلاگین های استاندارد در پباده سازی به کارگیری فرمائید، قابلیت گسترش و استفاده تعداد متعددی از پلاگین های دیگر برای شما مهیا خواهد بود ولی چنانچه از استریپت منحصر به فرد به کارگیری فرمائید، دیگر بدین آسانی قابلیت استعمال پلاگین های استاندارد را ندارید.

در واقع بایستی مولف قالب و برنامه نویسان و شرکتی که‌این فعالیت را انجام داده اند، این مسئولیت را به عهده بگیرند.
برای مثال یک سامانه نام نویسی و ارایه سرویس ها یادگرفتن آنلاین را در حیث بگیرید. قالب مهیا با استریپت منحصر برای آن درج شده می باشد، در حال حاضر میخواهید، تولیدها و سرویس ها را نرخ‌گذاري و مدل بندی کنید. ولی این جور بندی جانور وجود ندارد و نمی اقتدار آن را ارتقاء اعطا کرد، اینجا لازم میباشد از پلاگین های نوع بندی استاندارد استعمال کنیم. چون استریپت منحصر به فرد برای آن نوشته میشود.

گه گاه استریپت های منحصر به حدی خوب مندرج اند که به کار گیری از آنان و رفع نیاز بوسیله آن ها ارجح میباشد. ولی بایستی باخبر باشیم که در‌حالتی که داریم از این استریپت منحصربه‌فرد استعمال میکنیم، اولا بایستی به وسیله یک گروه برنامه نویس قابلیت بازنویسی دورازشوخی آن مهیا باشد. دوما مخارج این فعالیت مثل مخارج استعمال از یک قالب مهیا، برای مثال نصب پلاگین و … نخواهد بود. طبیعتا در اینجا هزینه هایی، دست‌کم بیست برابر، برای این بخش کوچک متحمل می شویم.

قالب های مخصوص محتوایی
برای آشنایی قالب های مخصوص محتوایی، به عبارتی قالب معمولی محتوایی شماره یک را در لحاظ بگیرید. در اینجا دیگر قالب فراهم مد حیث ما وجود ندارد و میخواهیم که یک قالب منحصر برای ما پباده سازی شود. بخش بندی هایی که در ذهنمان میباشد به مجموعه طراح گرافیست میدهیم. بعداز تائید مجموعه طراح، مکلف می باشد که آن را به وسیله برنامه نویس، ایجاد و اجرا نماید. در مرحله سپس بایستی آزمایش و رفع غلط شود و بر روی بکنت ما نصب شود.

این موسسه عملیات، پاره ای بالاتر از تهیه و تنظیم قالب مهیا خواهد بود. البته این خصوصیت را داراست که شما هر آنچه در ذهن خودتان دارید، فارغ از هیچ محدودیتی اجرا فرمائید. در غایت صورت و ظواهر منحصربه‌فرد و یونیک خودتان را داشته باشید. کمپانی هایی که‌این بضاعت را دارا هستند، عملا با اندکی هزینه اضافه قوانینی مهیا می‌کنند، تا گرفتاری به کار گیری از قالب های مهیا و محدودیت های آن به شما اجبار نشود.

قالب های منحصر به فرد فرایندی
گونه های قالب وردپرس : جور چهارم و دسته پایان از گونه بندی قالب ها، قالب های منحصربه‌فرد فرایندی می باشد. در اینجا به عبارتی پروژه فرایندی خودتان را در حیث بگیرید. براساس بیزینس خویش می‌دانید که قرار میباشد چه کارهایی داخل آن انجام دهید. این توشه از مجموعه طراحی وب مطالبه می‌کنید، برای شما قالب منحصربه‌فرد پباده سازی نمایند و فرایندهایی را ساخت و در غایت شما‌را به منظور هایتان نزدیک نمایند. هر یک‌سری این بخش با بخش بکنت سرگرم خواهد بود.

این بخش نیز به دو نوع تقسیم می‌شود. بخش اولیه پباده سازی های سمت رابط کاربری میباشد که براساس پلاگین های استاندارد قرار میباشد پیش برود. بخش دوم پباده سازی هایی هست که براساس نگارش و برنامه نویسی منحصربه‌فرد منحصر به فرد شما رخ میگیرد و در سمت و سوی بکنت، پلاگین ها و استریپت های مختص شمارا ساخت میکنند.

به صورت نمونه شما می‌خواهید از یک سیستم سی آر ام به کارگیری فرمایید، پلاگین استاندارد آن وجود دارد و میتوانید به راحتی نصب و اینتگریت نمایید. آن گاه قالب سازی فرمائید و پباده سازی و برنامه نویسی منحصربه‌فرد خویش را انجام دهید.

ولی در صورتیکه قرار باشد برای سی آر ام منحصر به فرد شما که چندان هم سی آر ام مطرحی در سطح جهان وجود ندارد، پلاگین استانداردی نوشته شود، آن موقع میباشد که بایستی برنامه نویسان با استعمال از رابطه با کمپانی سی آر ام برای شما بخشی را بسازند که شما به طریق اتوماتیک این سی آر ام را بتوانید با اینترنت سایتتان یکدست فرمایید.

هنگامی که استریپت منحصر به فرد می نویسید، این بخش نسبت به پلاگین های استاندارد، نیاز به حفظ و حفظ متفاوتی دارااست. چون همان طور که تا قبل از این اشاره شد، قابلیت رویش و توسعه و گسترش آتی خویش را به صورت خود کار و سوای تعلق به برنامه نویسان و طراحان وب سایت خواهند داشت.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 13:21


کد درج متن روی مسیر ساخت گردیده با SVG:

Mohtava.info


همان طور که در کد بالا بازدید میکنید، این svg از دو بخش ساخته شده میباشد. تگ def و تگ text . خصوصیات مسیر (path) را در تگ defs تعریف و تمجید میکنیم و ویژگی ها متن موردنظر را در تگ text . به تگ path آیدی path1 داده ایم و آنگاه مقدار اتریبیوت textPath بنا شده در تگ text را برابر آیدی path1 قرار داده ایم.

طراحی سایت در مشهد

طریق پباده سازی آیکون و لوگو به وسیله svg:
تا اینجای نوشته‌ی علمی، چگونگی رسم گونه های متفاوت هندسی (خط-دایره-مستطیل و چندضلعی) را بوسیله svg فراگیری داده ایم. اینک وقت آنست که یه خرده موضوع را پیچیده خیس کنیم و با مباحث بحران انگیز مواجه شویم. اما به لطف اپلیکیشن قادر Adobe illustrator آنقدرها هم پیچیده وجود ندارد. بطور کلی فعالیت این اپلیکیشن “پباده سازی وکتورهای گوناگون و قابل scale” است.

پباده سازی لوگو در اپلیکیشن illustrator:
اپلیکیشن ایلاستریتور (illustrator) را گشوده فرمائید و لوگو یا این که آیکون دلخواه خویش را در آن رسم فرمائید. در شرایطی که لوگو بصورت ماهر پباده سازی گردیده باشد احتمالا با illustrator پباده سازی شده‌است. پوشه آن را گشوده نمائید و یا این که در‌صورتی‌که به هر دلیلی به فولدر ایلاستریتور لوگوی کمپانی خویش دسترسی ندارید، یک لوگو از نخست در‌این اپلیکیشن تولید فرمائید. در صورتیکه تا به امروز با اپلیکیشن ادوبی ایلاستریتور عمل نکرده اید، سفارش می‌کنیم تیم مقاله‌ها پباده سازی گرافیک از تارنما تاتس‌پلاس (TutsPlus) را مطالعه نمایید.

زمانی که لوگوی موردنظر خویش را با ایلاستریتور گشوده کردید، به منوی file > save as بروید و مطابق تصویر تحت، آنرا با فرمت .svg ذخیره فرمایید.

روش پباده سازی آیکون و لوگو بوسیله svg

بعداز گزینش فرمت svg با دیالوگ پیکربندی svg مواجه خواهید شد. مانند تصویر تحت، روی دکمه SHOW SVG CODE کلیک نمایید.

روی دکمه SHOW SVG CODE کلیک فرمایید

با اینکار کد SVG در مرورگر گشوده خواهد شد. صرفا کافیست این کد را اسکن کرده و در فولدر HTML تارنما خویش و در محل موردنظر paste فرمائید. به همین راحتی فارغ از حتی یک خط کد تایپ کردن توانستید یک svg پباده سازی گردیده در illustrator را در سایت خویش درج فرمائید.

پباده سازی path به وسیله adobe illustrator:
شما همینطور می‌توانید از ایلاستریتور برای ساخت مسیر (path) به کار گیری فرمائید. بعد از رسم مسیر دلخواه خویش، کافیست اتریبیوت ‘d’ آنرا اسکن فرمایید و در ورقه تارنما خویش درج نمایید (همان گونه که تا قبل از این دراین نوشته‌علمی یادگرفتن داده گردیده)

بعنوان نمونه مسیری که درین نوشته‌علمی نمونه زدیم مخلوق بوسیله اپلیکیشن illustrator پباده سازی کردم و با مراجعه به کد svg آن و برداشتن اتریبیوت d آن، در وبسایت به کار گیری کردم و متن دلخواه را روی آن قرار دادم.

استایل دهی به تگ svg به وسیله css:
شما همینطور می‌توانید تگ svg را به وسیله استایل های css فردی سازی نمایید و شرایط آن را معلوم فرمائید. علاوه بر این شما میتوانید تگ svg را در تگ لینک و پیوند (anchor tag) قرار دهید تا صورت یا این که مسیر پباده سازی گردیده با svg بصورت پیوند درآید. و یا این که حتی می قدرت گونه های svg را بوسیله جی کوئری ویرایش کرد.

با مطالعه نوشته ی علمی { آموزش تکنیک های CSS } می‌توانید علم خویش را در مسئله لهجه نحوه طومار CSS بالا ببرید

فیض گیری (Conclusion):
استعمال از فرمت svg این قابلیت را برای طراحان اینترنت آماده مینماید که انواع scalable ساخت نمایند که در تمام اسکرین ها و دستگاه های جانور در بازار بخوبی اکران می‌یابند و از کیفیت آنان کاسته نخواهد شد. بویژه درین روز ها که اسکرین های رتینا (retina screen) در درحال حاضر بسط میباشند، به کار گیری از پباده سازی svg بسیار کاربردی خواهد بود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 489 تاريخ : چهارشنبه 27 شهريور 1398 ساعت: 13:42


بدافزار شناخته شدن تارنما بوسیله گوگل
برای برخی از صاحبان وبسایت اتفاق افتاده هست که در طول بارگذاری سایتشان با پیغامی مواجه می شوند که بر پایه ی آن گوگل اعلام می کند که وبسایت شما یک بدافزار میباشد و اذن دسترسی یوزرها به وب سایت را مسدود مینماید. درین نوشته ی علمی علت اکران این پیغام و روش رفع این خلل را توضیح خوا هیم بخشید.

طراحی سایت در مشهد
ممکن هست شما هم هنگام بار گذاری وبسایتتان با خطای ذیل در مرورگر مواجه گردید

The site ahead contains malware

و برگه‌ای مثل تصویر پایین به جای محتوای وبسایتتان اکران داده شود

گوگل مالویر - بدافزار شناخته شدن وبسایت

علت بروز این نادرست این می باشد که وب سایت شما از طرف گوگل تحت عنوان یک وبسایت دربردارنده بدافزار (Malware) شناخته شده است و گوگل برای آنکه مراجعین تارنما را از خطر کثیف شدن سیستم‌شان به ویروس و بدافزار محافظت نماید قابلیت و امکان دسترسی به تارنما را در وضعیت معمولی به آنها نمی‌دهد.

چرا یک تارنما تحت عنوان بدافزار شناخته می گردد؟
بروز این ایراد عوارض زیادی می تواند داشته باشد که همه به ضعف امنیتی یک وب سایت گشوده میگردند. این گزینه که اضافه بر روی سیستم‌های مدیر محتوای همگانی مانند جوملا و وردپرس تولید میشود به جهت وجود ضعف امنیتی در سیستم برنامه‌نویسی تارنما، آپ دیت نبودن سیستم رئیس محتوا و یا این که وجود حفره‌‌امنیتی در سرور میزبانی کننده وب سایت هست.

ویروس‌ها با شکافت به سرور از روش برنامه‌وب سایت یا این که حفره‌های امنیتی سرور به فولدر‌های تارنما افزوده می شوند و گوگل نیز در نسخه برداری تارنما بعداز بازدید کدهای مخرب تارنما را تحت عنوان بدافزار شناسایی مینماید.

پيشنهاد اینترنت راز: فرآیند تطهیر و بازگردانی وبسایت وردپرسی کثیف به بدافزار

برای رفع ایراد چه بایستی کرد؟
رفع ایراد این نادرست در کل دربرگیرنده انجام دو مرحله میباشد:

۱. تمیز‌سازی وب سایت از بدافزار

۲. تثبیت درخواست در گوگل‌اینترنت‌مستر به مراد بازنگری وب سایت منزه‌سازی گردیده

۱. منزه‌سازی وب سایت از بدافزار
تمیز‌سازی تارنما دربرگیرنده حذف همه کدهای مخرب از فولدر‌های یک تارنما هست که قادر است بصورت خود کار و یا این که دستی صورت پذیرد. راجع‌به منزه‌سازی اتومات این آیتم در سیستم‌های رئیس محتوای همگانی به وسیله افزونه‌هایی که برای این آیتم تولید گردیده‌اند انجام میگردد. مثلا در سیستم رئیس محتوای وردپرس پلاگین‌های امنیتی مثل ithemes security و Sucuri Security وجود دارا هستند که کدهای تارنما را دائماً آیتم کپی قرار میدهند و در رخ بازدید گزینه مشکوک سریعاً به ادمین وب سایت اطلاع‌رسانی میکنند. در شرایطی‌که که سیستم سایت‌ شما یک سیستم رئیس محتوای همگانی نباشد و یا این که پلاگین‌ای به خواسته شناسایی بدافزارها برای آن پباده سازی نشده باشد می‌بایست بصورت دسترسی نسبت به بازنگری تک تک پوشه‌های سایت مبادرت نمائید و کدهای مخرب را حذف فرمائید.

کدهای مخرب معمولاً صورت و ظواهر مشابهی دارا هستند و شناسایی آنان عمل دشواری وجود ندارد به این دلیل که ظواهر آنها با سینتکس‌های لهجه‌های برنامه‌نویسی زیر اینترنت مانند php مختلف هست. تحت عنوان مثال تصویر تحت را در حیث بگیرید که مرتبط با فولدر index.php در سیستم رئیس محتوای وردپرس می‌باشد که به بدافزار آلوده و کثیف شده‌است.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 371 تاريخ : دوشنبه 25 شهريور 1398 ساعت: 13:34


تا اینجا تمام اصول اول دکان خویش آنلاین خویش را در ووکامرس تنظیمات کرده‌اید. برگه پس از setup wizard به شما یک سری افزودنی ازروی اختیار ارائه میدهد.

تمامی این ابزارها می توانند اثر گذار باشند، اگرچه هیچ کدام از آنها نیازی به اجرا در مغازه آنلاین شما نداشته باشند. ما به شما سفارش میدهیم دستکم checking out Storefront را انجام دهید. این یک تم وردپرس هست که به صورت مختص برای ووکامرس پباده سازی شده‌است و می تواند مغازه شمارا سریع‌خیس و سهل و آسان‌خیس نماید.

مرحله ۶: نصب افزونه jetpack (از روی میل)
ووکامرس - نصب افزونه jetpack

کاغذ ذیل نیز یک افزودنی ازروی میل به شما ارائه می دهد.

Jetpack یک افزونه وردپرس موثر می باشد که طیف گسترده‌ای از خصوصیت‌ها را ارائه می دهد، که دربرگیرنده قابلیت و امکان‌های امنیتی، تجزیه و محاسبه‌های متفاوت و غیره است. این پلاگین قادر است برای دکان شما اثر گذار باشد ولی لازم وجود ندارد. بدین ترتیب شما بایستی تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را نصب فرمایید یا این که نه.

مرحله ۷: بی نقص کردن پروسه فعال‌ساز‌ی
ووکامرس - بی نقص کردن پروسه فعال سازی

مغازه ووکامرس شما اکنون فراهم هست:

تنی چند از لینک و پیوند‌های اثرگذار را در اینجا پیدا خواهید کرد. می توانید در حال حاضر محصول ها را به مغازه خویش وارد فرمایید و به داشبورد وردپرس خویش بازگردید. به احتمال زیاد آنچه که در حال حاضر میخواهید این میباشد که آغاز به اضافه کردن تولید ها نمائید. در حال حاضر به بالای برگه بروید و آیتم ساخت یک متاع را تعیین نمائید.

طرز رئیس و اضافه کردن تولید ها با افزونه ووکامرس
فعلا شما بایستی یک افزونه ووکامرس تنظیمات گردیده داشته باشید. چنانچه برخی موردها را نداشتید نگران نباشید. شما بعدا مجال متعددی برای تهیه و تنظیم ظریف جزئیات خواهید داشت.

ساخت یک دکان تجارت الکترونیک بسیار دیدنی با ارائه کالا همدم میباشد، به خصوص زمانیکه مشتری نتواند به صورت فیزیکی با آنها رابطه برقرار نماید.

طراحی سایت در مشهد

بسیار مهم میباشد که شما تنی چند از عکس محصول ها خویش ارائه دهید، توضیحات کوتاه و طولانی درمورد تولیدات ارائه دهید و خصوصیت‌های فرآورده متبوع را شرح دهید.

فعلا بیایید نگاهی به روش افزودن اولی فرآورده از روش افزونه ووکامرس بیندازیم. ما تا قبل از این دو tab نو را که در منوی کنار وردپرس ظواهر میشد را ذکر کردیم که اولی آن «ووکامرس» بود و دومین «تولیدات».

در آغاز روی آیتم تولیدات کلیک نمایید و دکمه اضافه کردن نو را فشار دهید. آنگاه کاغذ نو افزودن جنس گشوده می شود. در‌حالتی که پیش از این با وردپرس فعالیت کرده باشید، در مجموع این برگه مانند صحفه ساخت پست نو برای وب لاگ می باشد.

قدم نخستین: فراگیری افزودن محتوا به افزونه ووکامرس
اینک روزگار تولید محتوای خلاقانه هست.

ووکامرس - افزودن محتوا

شما میتوانید ۳ جعبه محتوا را مشاهده کنید. او‌لین تیتر فرآورده شما هست، یعنی جایی که میتوانید اسم حصول خویش و شاید بعضی خصوصیت‌های دیگر مانند رنگ آن ارائه دهید.

جعبه بعدی بدنه اصلی محتوا می باشد که مهم‌ترین بخش آن هست. در‌این مرحله بایستی تلاش فرمایید تا حد ممکن محتوای مختص قرار دهید. جنبه‌های متعددی از بعد ها متاع از پاراگراف وزن، خصوصیت‌های مختص و غیره را درین نصیب میتوانید پوشش دهید.

نهایی جعبه شرح کوتاه هست. این شرح کوتاه بسیار اهمیت دارااست و در‌حالتی که بدین مرحله اهمیت ندهید ممکن می‌باشد مشتری خویش را از دست بدهید. مجموعاَ درین نصیب می بایست همت فرمایید متاع را در چندین واژه و کلمه توضیح دهید که نیاز و شوق به خرید این کالا را در مشتری تولید فرمایید.

قدم دوم: مدل‌بندی تولیدات، تصاویر ویژه و آلبوم
ووکامرس - نوع‌بندی محصول ها

قبلی از فعال سازی مغازه الکترونیک خویش اطمینان نتایج فرمائید که تمام محصولاتی که نیاز دارید آن‌ها‌را به صورت بالقوه جور‌بندی نمایید را نوشته‌اید. این به شما یاری می کند تا گونه‌بندی خویش را به‌سرعت انجام دهید. برای این فعالیت به نصیب Product> Categories بروید و مورد ها تحت را در آن وارد نمایید:

اسم: اسم نوع‌بندی خویش.
خصوصیت منحصربه‌فرد یا این که Slug: URL منحصر این جور‌بندی.
توضیحات: یک‌سری واژه درمورد آن نوع یگانه.
تصویر بندانگشتی یا این که thumbnail: یک تصویر که نشان ‌دهنده گروهی از محصول ها هست.
کلیک فرمایید و نوع‌بندی تازه را طولانی تر نمایید.
تمامی پیکربندی انجام یافته میباشد.
فعلا روزگار تولید اتصال بصری بین مشتری بالقوه و فرآورده شما میباشد. ولی چطور این عمل را انجام دهیم؟

ووکامرس - تصاویر ویژه

این فعالیت فوق‌العاده سهل و آسان می‌باشد. فقط کافی می‌باشد از تصاویر با باکیفیت و ظریف برای محصول ها خویش به کار گیری فرمائید. این تصاویر هرچه بیش تر و شادتر باشند بهتر می باشد.

در شرایطی‌که شما محصولاتی دارید که به کارگیری از آنان به راحتی رخ می گیرد این گونه به کارگیری را نیز در تصاویر نشان دهید. یک نوع‌بندی برای محصول ها خویش که در سمت و سوی راست جای دارد تعیین نمایید و یک تصویر پررنگ برای آن تهیه و تنظیم نمائید. میتوانید در تحت تصویر پررنگ یا این که شاخص خویش می توانید هر تعداد که دوست دارید عکس به آلبوم خویش بیش تر فرمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 13:00


تفاوت طراحی وب منحصر و نصفه منحصر


وقتی ‌که بدنبال یک ساخت وب سایت مطلوب می باشید به شما دو نحوه با دو بها متعدد توصیه می‌گردد. درین نوشته ی علمی همت داریم تفاوت‌های این دو نحوه را بیش تر توضیح دهیم تا تعیین برای شما آسانتر شود.

 

ساخت وب سایت منحصر به فرد:
ساخت وب سایت منحصر به فرد برای مواقعی می‌باشد که مشتری یا این که به عبارتی صاحبکار دقیقا میداند چه چیزی میخواهد. ) RFPپروپوزال و یا این که طرح پیشنهادی( در طراحی وب سایت منحصربه‌فرد یکی ضروریات می‌باشد چون می بایست یک کد‌ نویسی و پباده سازی قالب تازه برای شما صورت پذیرد. درین مرحله کمپانی ساخت وب سایت برآورد ظریف هزینه‌ای نسبت به آیتم درخواست گردیده اعلام می کند. درین شیوه می قدرت از cms‌های مهیا همچون وردپرس و جوملا و اپن‌کارت یا این که پباده سازی با cms مخصوص مد لحاظ صاحبکار با گویش‌های پایتون و لاراول بهره برد.

در‌این مرحله طرح گرافیکی یا این که به عبارتی PSD وب سایت مطابق با ذوق وسلیقه صاحبکار بوسیله گرافیست فراهم میگردد، این طرح تا‌زمانیکه به تایید صاحبکار رسد امکان دستکاری دارااست. بعداز تایید، گروه برنامه نویس کمپانی قالب مطابق با طرح گرافیکی و تجهیزات مد حیث صاحبکار را فراهم میکنند و بعداز کامل شدن این مرحله، پروسه بار گذاری مطالب فراهم گردیده به وسیله صاحبکار در وبسایت انجام میگردد و تارنما متبوع تحت عنوان دمو در چنگ صاحبکار قرار می گیرد. در مرحله پایانی در شرایطی‌که که دمو آیتم تایید صاحبکار واقع شد تارنما روی دامنه اصلی بار گذاری میگردد و یادگرفتن پنل جهت انجام بازنویسی‌های موردنظر در محتوای تارنما به صاحب کار داده میگردد.

طراحی سایت در مشهد

سفارش اینترنت راز: تفاوت وبسایت فروشگاهی و وبسایت شرکتی

طراحی وب سایت نصفه اختصاصـی (با استعمال از قالب های فراهم ):
در‌این طرز با دقت به گونه کار صاحبکار می‌اقتدار از قالب‌های فراهم و از پیش پباده سازی گردیده بهره مند شد و از در بین صدها قالب فراهم چند قالب را توصیه کرد تا بر روی یکی‌از آنها انجام تغییرات و باصرفه‌سازی صورت پذیرد.

بعداز انجام با صرفه‌سازی و فردی‌سازی قالب و درج مطالب صاحبکار در وبسایت، دمو در چنگ صاحب کار قرار میگیرد تا در چهره تایید بر روی دامنه اصلی وبسایت لود شود و یادگرفتن پنل جهت انجام دستکاری‌های موردنظر در محتوای سایت به صاحبکار داده می گردد.

تفاوت های ساخت سایت منحصربه‌فرد و نصفه منحصر به فرد:
– از آن‌جا که تارنما‌های مخصوص از شالوده پباده سازی میشوند نسبت به پباده سازی‌های نصفه منحصربه‌فرد نیاز به دوران بیشتری برای تحویل پروژه دارااست.
– هزینه ساخت وب سایت منحصر به فرد نسبت به پباده سازی نصفه منحصر بیش تر هست.
– سئو وب سایت‌های مخصوص با اعتنا به کد نویسی منحصربه‌فرد ریلکس‌خیس و نادر هزینه‌خیس هست. در حالتی که سئو برای شما اهمیت متعددی داراست از پباده سازی‌ منحصر به کار گیری فرمایید.
– درصورتی که که تصمیم به تغییر تحول و ارتقا وب سایت خویش را دارید پباده سازی منحصر مطلوب‌ترین طرز ساخت سایت برای شما است.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 220 تاريخ : شنبه 23 شهريور 1398 ساعت: 13:18


خصوصیات و مزایای به کار گیری از iThemes Security
شما با به کار گیری از پلاگین iThemes Security می‌توانید ارتقا وبسایت خویش را تعدادی برابر طولانی تر و لایه های امنیتی قویی را به آن بیش تر فرمائید.

خودداری از حمله ها بروت فورس در پلاگین iThemes Security
خودداری از حمله ها بروت فورس به وبسایت به راحتی می‌توانید تعداد دفعات ورود به وب سایت / Login به وب سایت را برای یوزرها محدود فرمائید و چنانچه کسی قصد داشت تا راز های مختلفی را وارد نماید و بخت ورود به وبسایت را ارتقاء دهد،بعداز چند توشه غلط کردن در راز ورود،اورا محدود فرمائید!.

شناسایی تغییرات در پلاگین iThemes Security
شناسایی تغییرات صورت گرفته در پوشه درصورتی که کسی توانست به وب سایت شما رخنه نماید مطمئنا برای اینکه بعدا هم بتواند خرابکاری های بیشتری را انجام دهد،پوشه هایی را در وبسایت شما لود خواهد کرد و یا این که فولدر های شمارا به طوری بازنویسی نماید که داده هایی برای هکر ارسال شود،شما میتوانید به راحتی این گونه حرکات را شناسایی فرمایید.

پلاگین iThemes Security شناسایی خطاهای ۴۰۴ تارنما در حالتی‌که یک ربات به وب سایت شما وارد شود،مطمئنا صفحات ۴۰۴ اکثری را ساخت میکند،پلاگین iThemes Security ربات نام برده را بعداز تولید ۲۰ برگه ۴۰۴ در ۵ دقیقه،محدود می نماید و دیگر نمی تواند به تارنما دسترسی داشته باشد.

تشخیص حاذق بودن سر عبور انتخاب فرمایید که راز عبور یوزرها شما اعم از ادمین،تالیف کننده ها و یوزرها در چه سطحی قرار گرفته می باشد و بضاعت ناچار کردن آن‌ها به استعمال از سر عبور حاذق نیز خواهید داشت.

باز نگری پلاگین Wordfence Security
وردپرس توانسته می‌باشد به یکی‌از دوستداشتنی ترین ها سیستم های رئیس محتوای عالم شود به طوری که طبق پایانی آمار به دست آمده،بیشتراز ۸۰ درصد وبسایت های جهان با به کار گیری از این سیستم مدیر محتوا درست شده اند.

ولی اکنون که دوستداشتنی هست،مطمئنا مخاطرات اکثری در کمین این سیستم رئیس محتوا می باشد،از همین جهت هکران و نفوذگران بسیار عملکرد می‌کنند تا حفره های امنیتی این تارنما را کشف و مبادرت به سوء استعمال از صاحب و مالک وب سایت نمایند.

همگی جور کاربری چه ماهر و چه آماتور از سیستم رئیس محتوای وردپرس به کار گیری می نمایند و این میتواند برهان خیر برای هکران باشد تا از آماتورهای دنیای اینترنت اخاذی نمایند!.

تعریف و تمجید پلاگین Wordfence Security به گویش بی آلایش!
Wordfence Security اسم پلاگین ای برای سیستم رئیس محتوای وردپرس میباشد که به شما ابزارهای متعددی را برای تامین امنیت وبسایت معرفی نماید و مدام نیز کلام مقایسه Wordfence Security با iThemes Security بر راز لهجه ها بوده می‌باشد.

شما میتوانید با استعمال از پلاگین Wordfence به راحتی خصوصیت های ذیل را در دست داشته باشید.

فایروال
مسدود کردن آی پی و یک مرز و بوم
شناسایی بدافزارهای جان دار در وب سایت
بازبینی واحد سنجش اسپم محتوا و وبسایت
تعمیر پوشه ها
مانیتور کردن / ذیل لحاظ دریافت کردن محل ورود به وب سایت
پلاگین Wordfence Security عملا یک پلاگین مجانی می باشد البته به شما ورژن ویژه آن را ماهیانه ۵ دلار توصیه می‌دهد.

ولی می اقتدار اعلام‌کرد که هر چه در ورژن مبلغی و ویژه موجود است،در ورژن بدون پول نیز به راحتی پیدا می‌گردد ولی می قدرت اذعان کرد در حالتی‌که می‌خواهید یک پلاگین جامعی داشته باشید ورژن مبلغی و ویژه آن را تهیه و تنظیم نمایید.

مشخصات و مزایای استعمال از Wordfence Security
همانند پلاگین iThemes Security،پلاگین Wordfence نیز از توان خاصی برخوردار‌است و می‌توانید با به کار گیری از آن،تا حدود اکثری امنیت وب سایت خویش را تامین فرمائید و دیگر نیازی به پلاگین های مازاد نداشته باشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 21 شهريور 1398 ساعت: 12:59


بازبینی های آماری حاکی از آن می‌باشد که اشخاص عشق متعددی به به کار گیری از تلفن همراه های هوشمند و نمایشگرهای لمسی هنگام به کار گیری از وب دارا‌هستند و هر روز بر تعداد اشخاصی که از این تکنولوژی منفعت می برند افزوده می‌گردد. عدم اعتنا به‌این مهم می تواند در آینده ای خیر چندان بدور خطاها متعددی را برای شما بهمراه داشته باشد.

طراحی سایت در مشهد

پباده سازی رسپانسیو چه میباشد ؟ چرا بایستی وبسایت خوب ریسپانسیو باشد !
Responsive design در معنای پباده سازی یک وبسایت برای اکران مطلوب در تمام مرورگرها و دستگاه های احتمالی یوزرها هست. در‌این نحوه ظواهر تارنما با دقت به بعد ها کاغذ اکران استفاده کننده عوض شده و بقیه مناطق متناسب با آن تهیه می گردد. شاید 5 سال پیش که اثری از موبایل های گوشی هوشمند، تبلت و گجت های متنوع نبود نیازی به Responsive design شم نمی‌شد اما با ورود جور ها و برندهای متنوع و استقبال یوزرها از این دستگاه ها ساخت سایت نیز در گیر تغییراتی اساسی و مهم شد.
در اولی گام وبسایت های اینترنتی برای جلب رضایت کاربرانی که با موبایل تلفن همراه خویش وارد صفحه های میشدند مبادرت به ایجاد سایتی دیگر متناسب با ورقه اکران تلفن همراه های گوشی به عنوان ورژن موبایلی کردند و در مرحله بعدی اکثری از وبسایت ها به تولید قابل انعطاف افزاری منحصربه‌فرد برای دسترسی به محتوای وبسایت خویش روی آوردند. اما تجربه نشان اعطا کرد که یوزرها اینترنتی عشق متعددی به‌این نحوه و تجربه قابل قبولی هنگام عمل با ورژن های موبایلی وب سایت ها نداشتند.
در طراحی وب سایت Responsive کاربرانی که با کامپیوتر فردی یا این که لپ تاپ وارد تارنما می‌شوند محتوای بی نقص برگه با تمام جزئیات آن را بازدید خواهند کرد. اما با کوچکتر شدن کاغذ اکران یوزرها، بطور نمونه در تبلت یا این که موبایل، قسمت های غیر ضروری وب سایت حذف گردیده و صرفا مهم ترین بخش های آن اکران داده خواهند شد.

تفاوت Responsive design و ورژن تلفن همراه

گشت و گذار در وب به وسیله تلفن همراه های یاروهمدم مستلزم دسترسی سهل و آسان به داده ها و سرعت بالای بار گذاری صفحه ها می‌باشد. در شیوه Responsive design یوزرها نیازی به Zoom کردن در بخش خاصی نداشته و محتوای متبوع خویش را به راحتی در دسترس خواهند داشت. در طراحی وب سایت Responsive ممکن میباشد شما ناچار به حذف بخش هایی از وب سایت یا این که صفحه ها گردید. بطور نمونه در حالتیکه استفاده کننده تلفن همراه یاروهمدم خویش را بصورت عمودی در اختیار گرفته می باشد بهتر می باشد سایدبار تارنما نشان داده نشود و فضای محدودی که در مشت دارید را به محتوای اصلی اختصاص دهید. همینطور برای خوانایی بیش تر مطالب سایز متن مقداری بزرگتر می گردد.
با استعمال از Responsive design و بکارگیری درست دستورها CSS، شما فارغ از پباده سازی و ایجاد یک اپلیکیشن جانبی برای وبسایت خویش، تجربه ای شبیه یک اپلیکیشن گوشی را به یوزرها خواهید بخشید. به شکلی که یوزرها نیازی به اسکرول افقی و زوم کردن در بخش خاصی از برگه را شم نکنند.

تاثیر Responsive design بر سئو

استعمال از این شیوه تشخیص محتوای وب سایت برای موتورهای کاوش را بسیار شل کرده و دیگر نیازی به بازتولید صفحه های تارنما وجود ندارد، در حالیکه پباده سازی یک ورژن گوشی برای وب سایت شما به معنای نسخه برداری کردن مطالب صفحه های در آدرسی دیگر و تولید محتوای تکراری هست.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1398 ساعت: 13:25


چه گونه بفهمیم یک تارنما ریسپانسیو پباده سازی شده‌است؟ 
برای آزمایش رسپانسیو می‌توانید مرورگر خویش را ازحالت maximize بیرون نمائید و با ماوس خویش کاغذ مرور گر را کوچک و پهناور نمائید، می‌بینید که سایز کاغذ عوض میشود البته نوشته ها و لینک و پیوند ها همچنان خوانا می‌باشند و نیازی به zoom in و یا این که zoom out و اسکرول ندارند، این فعالیت را هم در ورقه اصلی و هم در صفحه های داخلی آزمایش نمایید. در سالیان اخير دقت زيادی به اين مدل از پباده سازی شده‌است، پباده سازی ريسپانسيو حتی اپليکيشن‌های منحصر به فرد را به بحران میکشد و مواقعی ديده گردیده که صاحبان سايت‌های دارای اعتبار به جای تمرکز روی اپليکيشن‌ها به پباده سازی ريسپانسيو روی آورده‌اند. گوگل نیز به طور رسمی پباده سازی وبسایتها بصورت عکس العمل گرا را سفارش نموده است.

طراحی سایت در مشهد
پباده سازی یک وبسایت عکس العمل گرا برای گوگل این مزیت را دارااست که محتوای مقر اینترنتی را یک توشه شاخص گذاری کرده و صفحه های آن را امتیازدهی می نماید و هم برای وب سایت این مزیت را داراست که رنک صفحه های آن روی یک نشانی اینترنتی (URL) توده می گردد و این قضیه برای ارتقا در نتیجه ها جستجوی گوگل بسیار مهم هست. برای پر‌نور شدن مورد فکر کنید که دو ورژن تارنما، یکی از برای کامپیوترهای عادی و یک کدام از هم برای گوشی، در دست دارید. با اعتنا به اینکه این دو وب سایت، یک وبسایت می باشند البته برای نقاط متفاوت مطالبشان یکی از هست. روبات گوگل بعداز ایندکس کردن ورژن ابتدایی به سراغ ورژن تلفن همراه می رود و مطالب ورژن دوم را تحت عنوان “تکراری” یا این که “Duplicate” می شناسد که سبب ساز نزول رنکینگ وب سایت شما خواهد شد. همینطور لینک و پیوند دهی، به اشتراک گذاری و تعامل با محتوایی که در یک وب سایت و یک نشانی اینترنتی (URL) قراردارد برای یوزرها ریلکس خیس می باشد و گوگل به‌این زمینه نیز بسیار اهمیت می‌دهد. دیگر اینکه مدیر محتوا و اجرای پروژه های با صرفه سازی تارنما برای موتورهای کاوش نیز در یک وبسایت سهل و آسان خیس و اقتصادی خیس از انجام آنان برای دو تارنما میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 412 تاريخ : يکشنبه 17 شهريور 1398 ساعت: 11:49

محتوا
در طراحی وبسایت فردی ایجاد محتوای مطلوب برای وب تارنما شخصی مضاعف مشقت بار هست و بازه زمانی زیادی را صرف می نماید . شما نباید فراموش نمائید که وب سایت شخصی شما یک مکان برای نشان دادن تمام جنبه های شخصیت شماست . اینترنت تارنما شخصی شما می بایست دارنده یک هدف باشد و بر آن تمرکز کند . هر چیزی که مهارت ها، شایستگی ها و توانمندی های شما را برجسته نماید بایستی در آن باشد و هر چیزی که این انگیزه را ارائه ندهد می بایست از آن بیرون شود .

طراحی سایت در مشهد

رزومه
کاری مختصر محتوای ورقه حیاتی وبسایت تان بایستی به نوع ای باشد که در نگاه نخستین نشان دهد که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چه هدفی را دنبال می فرمایید . براین اساس حتمی است که در حد دو سه پاراگراف، خلاصه ای از مهم ترین چیزها در مسئله خودتان و پروژه های تان را به مخاطبان وب سایت تان ارائه دهید . افرادی که به وبسایت شخصی شما می آیند، مسلما در آغاز به دنبال چنین اطلاعاتی میباشند . پس تلاش نمایید این اطلاعات را به راحتی در اختیار آن ها قرار دهید . در ضمن فراموش نکنید که نباید معاش طومار خودتان را باطن وب سایت بنویسید! بازدیدکنندگان وبسایت فردی شما نمی خواهند زمان خویش را با کلیک بر روی اطلاعات اضافی هدر بدهند . بدین ترتیب رزومه کاری خویش را در حد دو الی سه گزاره مختصر و اثر گذار بنویسید .

شایسته ترین
نمونه کارها امروزه مختصصان خلاق، اکثر اوقات اینترنت سایت های فردی خود را به تیتر پرتفولیوی خود در نظر می گیرند و مثال کارهای خویش را در آن به نوع ای جمع آوری می نمایند که باعث آسوده چشم شدن شان بوسیله مدیران می شود . در شرای شما یک طراح، هنرمند یا عکاس هستید، حتما بایستی همین فعالیت را انجام دهید . حتی در‌صورتی‌که در یک زمینه یگانه به دیده نمی آیید، می توانید یک مدل آلبوم از کارهایی که به آن افتخار می نمائید را ایجاد کنید . به طور مثال درصورتی که مولف هستید، می توانید تیم مقالاتی که در سراسر وب منتشر کرده اید، عکس های مقالات چاپ شده و یا این که لینک و پیوند به کتاب هایی که شما با آن همکاری کرده اید یا نوشتید و . . . را روی تارنما شخصی تان بارگذاری کنید . اگر در کار بازاریابی و فروش هستید، تلاش کنید در زمینه برخی از کمپانی هایی که به آن ها فروخته اید یا این که با آن ها مصاحبه داشته اید کلام فرمایید . شما می بایست از وب سایت فردی خویش به عنوان یک گالری از شایسته ترین مثال کارهای تان استعمال فرمائید خیر به عنوان یک مخزن از کلیه چیزهایی که تا به امروز انجام داده اید . همت نمایید نمونه های عالی خود را گزینش فرمایید و بر روی وبسایت تان نشان دهید .

بلاگ
حرفه ای وبسایت فردی شما یک مکان عالی برای به اشتراک گذاشتن ذهن ها و فلسفه های مربوط به صنعت شماست و وبلاگ یک ابزار خوب برای انجام این عمل می باشد . وب لاگ این امکان را به شما می دهد با اشخاص بیشتری در سراسر اینترنت ارتباط برقرار نمایید و به راحتی خبرها فن ای خویش را به روز فرمائید . علاوه بر این، داشتن وبلاگ به شما نشان می دهد که مهارت نوشتن دارید . در‌صورتی‌که اندیشه می نمایید می توانید به طور تر و تمیز مطلب وب لاگ بنویسید (حداقل دو یا این که سه توشه در ماه)؛ این قسمت را به وب سایت فردی خویش بیشتر کنید . درصورتی که شم می فرمائید که نمی توانید به طور منظم مطالب خویش و متفکرانه بنویسید، از ایجاد وب لاگ جلوگیری فرمائید . کسی که به وب سایت شخصی شما رمز می زند و ببیند که آخرین پست شما مربوط به دو سال گذشته است، تصور می کند که به یک تارنما سابق رمز زده می‌باشد و کل وب سایت را منسوخ گردیده می پندارد .

مشتریان
مشتریانی که ارزش شما را اثبات می کنند و افرادی که در گذشته با آن ها فعالیت کرده اید، می توانند راهی عالی برای ساخت یک نگاه موءثر خیس به شما باشند . به ویژه اگر این مشتری ها از حرفه ای های با شخصیت در صنعت شما باشند . شما می توانید از نقل عهد های اشخاصی که قبلا با شما فعالیت کرده اند به کارگیری فرمایید تا مهارت ها و توان های خویش را نشان دهید . به همین راحتی می توانید بها خود را به دیگران اثبات فرمائید . فراموش نکنید که نقل قول ها و توصیفات همگانی از اشخاص مختلف که می گویند "او خوب است" یا " وی شایسته ترین فردی میباشد که تا به امروز با آن کار کرده ام" را به هیچ وجه در تارنما خویش نیاورید . چنین عباراتی نه تنها ارزش مثبت ایجاد نمی کنند بلکه برای برند فردی شما هم مضر می باشند . نقل عهد های مشتریان تان در رابطه شما، باید بر مهارت ها و ویژگی های مثبت شما توکل کند و آن ها را برای مخاطبان تان پررنگ کند .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : شنبه 16 شهريور 1398 ساعت: 12:29

یک کمپانی پیشرو و برنده می بایست داده ها کسب و فعالیت خود را به شایسته ترین نحو ارایه ونسبت به تغییر و تحول دستگاه یوزرها واکنش مطلوب دهد . 

طراحی سایت در مشهد

با اعتنا به این قابلیت بی مانند استفاده کننده تعامل بهتری با وبسایت برقرار کرده و این تکنیک تاثیر مثبت و جذب بیشتری روی کاربر خواهد داشت . 

نیز حال موقع تغییر‌و تحول و ارائه سایت در محتوایی جدید و قالبی پیشرو می باشد . 

زنگ 
خطر 
ضریب نفوذ تلفن همراه در جمهوری اسلامی ایران اکنون 110% است . 

وزارت ارتباطات در خرداد ماه 1396 اعلام کرد ، طبق امار های رسمی سازمان فناوری اطلاعات در ایران به ازاء هر 2 نفر یک عدد دارنده گوشی هوشمند هست . 

بنابر این 40 میلیون نفر کاربر گوشی هوشمند در کشور داریم و آمار رو به تصاعد هست . 

تا 4 سال آینده حداقل 34 میلیون کاربر گوشی هوشمند به جامعه اماری افزوده خواهد شد . 

تارنما های غیر برخورد گرا و یا نیمه خوش پوش Bounce Rate کاربر را در تلفن همپا و تبلت ارتقاء داده و بنابر این شما به آسانی مشتری را در فضای مجازی از دست خواهید اعطا کرد . 

مزایای 
وبسایت های ریسپانسیو پباده سازی گردیده توسط پارس نمودار 
تجربه 
سوابق طولانی در طراحی قالب و معماری وب سایت برخورد گرا (ریسپانسیو ) به طور کامل 
مطابقت بر الگوریتم های گوگل و سئو محور گرافیک 
خلاق و بر پایه اصول روانشناسی رنگها لودینگ 
یا بارگذاری صفحات سرعت بالا (حداقل انتظار )

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 14 شهريور 1398 ساعت: 11:57

اهمیت 
ظواهر تارنما در طراحی رابط کاربری (UI) اهمیت ظاهر وبسایت در طراحی رابط کاربری (UI) ویژوال یا پباده سازی بصری سایت در وبسایت اهمیت متعددی دارااست و به عنوان یکی از قانون ها ناگفته در ایجاد صفحات سایت می‌باشد . این مطلب نکات مفیدی را در قضیه محافظت ثبات و تعادل موادتشکیل دهنده بصری در طراحی رابط کاربری به شما فراگیری می دهد .

طراحی سایت در مشهد

وب وبسایت های دیدنی و برنده با استفاده از طراحی رابط کاربری (UI) یک روش راحت را برای تعامل با کاربران در پیش می گیرند . در واقع طراحی رابط کاربری با هدف نزدیک شدن وبسایت با نیازهای کاربران انجام می شود . به عبارت معمولی تر، پباده سازی رابط کاربری به یوزرها یاری می نماید تا کارآمدترین رویه را رای ارائه مطالبشان در پیش بگیرند . بی شک انتقال احساس در طراحی وب سایت اهیت زیادی دارااست . با این درحال حاضر چگونگی پباده سازی رابط کاربری نقش متعددی در برد صفحه ها وب خواهد داشت . عامل ها مختلفی در طراحی UI نقش دارا‌هستند که یک عدد از مهم‌ترین آنها، مراقبت یکنواختی بصری در چگونگی طراحی موادتشکیل دهنده UI می باشد . دلیلش این می باشد که کمبود انسجام در پباده سازی رابط کاربری می تواند موجب هرج و مرج در سایت و حیران شدن ذهن مخاطب شود . از سوی دیگر مراقبت یکنواختی بصری در وبسایت می تواند به یوزرها امداد نماید تا با وب سایت شما خوبتر رابطه برقرار نمایند . • مزایای داشتن پباده سازی رابط کاربری سازگار در وبسایت 1- ارتقا امکان به کارگیری هنگامی که در طراحی اینترنت وبسایت از پباده سازی UI به کارگیری می شود، ترافیک بیشتری به سمت وبسایت روانه می شود . ادله این امر تهیه و تنظیم و اداره دهی رویه انتشار محتوا در وبسایت است، در نتیجه قابلیت و امکان به کار گیری از سایت هم بخش اعظم می شود . ظواهر وب سایت در پباده سازی کاربری2- حذف ارتباطات بی عیب و نقص طراحی UI سبب می شود تا یوزرها با سهولت و سرعت بیشتری به صفحه ها و محتواهای سایت دسترسی پیدا نمایند . البته برای این کار در پباده سازی رابط بصری باید محتواها حق تقدم بندی شوند تا به یک شیوه یگانه برای یوزرها نمایش داده شود . یکنواختی بصری در میان موادسازنده پباده سازی در صفحه های وب می تواند در برجسته کردن بخش هایی از داده های اینترنت وبسایت به شما یاری کند . 3- تداعی جواب عاطفی پباده سازی رابط کاربری می تواند تداعی گر پاسخ عاطفی با کاربران باشد . در واقع با به کار گیری از رابط کاربری می بضاعت احساسات خود را به راحتی به مخاطبان منتقل کرد و آن‌ها را به عنوان بازدیدکنندگان مستمر وبسایت مبدل کرد . این احساسات می‌باشد که یوزرها را به بازدیدکنندگان دائمی تبدیل می نماید که طراحی رابط کاربری با محافظت یکنواختی بصری ممکن می شود . • تکنیک های ساخت رابط کاربری مطابق با موادسازنده بصری برای ساخت رابط کاربری مطابق با عناصر بصری می توانایی از تکنیک های زیر استعمال کرد: 1- استفاده از Heat Maps برای فهم رفتار کاربر بسیاری از طراحان سایت صرفا به گوگل آنالیتیکز توکل می نمایند . این رویه سنتی به آن ها اذن می دهد تا تعداد کاربرانی که از صفحه ها وب سایت دیدن می کنند و همچنین تعداد کلیک ها و مقطع ماندن یوزرها در صفحه ها وبسایت مشخص و معلوم شود . ولی به آنان نمی گوید که چرا کاربران در کاغذ فرود توقف می نمایند . در واقع گوگل آنالیتیکز به سوال ها «چرا» پاسخ می دهد و پاسخی برای چگونگی ندارد . در حالی که طراحی رابط کاربری به مدیر و طراح سایت کمک می کند تا اخلاق یوزرها در تارنما را تبیین نماید . در اینجا Heat Maps’ موثر واقع می شود . این نقشه ها به طراح یاری می نماید تا نقاطی از سایت که بیشترین جذابیت را برای کاربران دارند، نمایش دهد . به عنوان نمونه طراح وبسایت می تواند استدلال ماندن یوزرها در یک برگه را به خوبی ارزیابی نماید . به این رخ که با ردیابی دیده یوزرها در یک نقطه متوجه می شود که کدام قسمت ها برای کاربران اهمیت داراست . این فعالیت به وسیله Heat Map ها انجام می شود که نسبت به دیده کاربران آلرژی داراست . وقتی که به دنبال اطلاعاتی در قضیه اهمیت یک محتوای مختص برای یوزرها هستید، می توانید عناصر بصری را در پباده سازی UI به کار گیری نمائید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 16:01

اما 
چرا عرض 960 پیکسل به تیتر پهنا استاندارد پباده سازی صفحات اینترنت انتخاب گردیده است؟ یک عدد از عارضه ها به کارگیری از این مقدار که، مهم ترین دلیل آن هم است این هست که بسیاری از مخاطبان از تمام ورقه صفحه نمایش یا نمایشگر خود برای دیدن صفحه ها وب استفاده نمی کنند( FullScreen) و مقداری از دور و بر در صفحات مرورگرشان به، تیتر صفحه ، قسمتهای مربوط به آدرس صفحه ها وScroll ها منوها، و… . اختصاص دارد که در مرورگرهای گوناگون متعدد می‌باشد . 

طراحی سایت در مشهد

در حیث تصاحب کردن پهنا ۹۶۰پیکسل به تیتر پهنا استاندارد به شما امداد می کند تا با وجود این اجزاء پهنا برگه شما به Scroll کردن احتیاج نداشته باشد . در انتخاب این اندازه فضاهایی که این اجزاء اشغال می کنند هم در لحاظ گرفته شده بنابر این ، نگران این اجزاء نباشید وبه راحتی از این اندازه به کار گیری فرمائید . 

این پهنا بر طبق استانداردهای ورقه بندی طراحی وب سایت انتخاب شده است، به این معنا که شما می توانید به راحتی از استانداردهای صفحه بندی در صفحه های اینترنت خودتان استعمال نمایید و نگران چیزی نباشید . این میزان می تواند شما را در پیاده کردن طرح های متعدد از حیث کاغذ بندی و ساختاری و اما استاندارد امداد نماید . 

نکته قابل اعتنا این هست که اکثری از مراکز دولتی، ادارات و … همچنان از مانیتورهایی با رزولوشن ۸۰۰×۶۰۰ به کار گیری مینمایند که این عدد برای عرض استاندارد انتخاب شده برای صفحه های اینترنت قابل قبول نمی باشد . البته باید برای آنها نیز فکری کرد چون مخاطبان مهمی می‌باشند در عین این‌که یوزرها به روزی نیستند . 

تعدادی 
راه برای بر طرف کردن این نقص‌ وجود دارد: 
اولیه اینکه از دستورها CSS برای در دست گرفتن صفحات در رزولوشن های گوناگون به کار گیری کنیم و دوم این‌که یک اینترنت تارنما با پهنا متغیر برای تمامی رزولوشن ها پباده سازی کنیم که ولی کار دوچندان تخصصی و دشواری می باشد . 

نکات 
مهم در پباده سازی وب سایت با عرض 960 پیکسل در ادامه این مقاله فرض می کنیم که میزان عرض وب تارنما ما به چهره ثابت ۹۶۰px در نظر گرفته شده که برای رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸ مطلوب هست .قدم 
بعدی چیست؟ 
در 
ادامه بایستی به نکات ذیل اعتنا کنید: 
در‌صورتی‌که ( دایرکشن ) و یا این که دکورا سیون وب وب سایت ما(که معمولا با گویش فارسی متن گردیده است) از راست به چپ باشد فقط بخشی از سایت، که در روءیت کرد اول سناریو داده نمیشود منوهای سمت راست آن میباشد و همه محتوای وب وب سایت که بخش دارای اهمیت آن هم می باشد بدون اینکه احتیاج به Scroll ورقه باشد، سناریو داده میشود!البته این یک راه حل حرفه ای و۱۰۰% نیست .چرا که اگر چیدمان و یا این که Dir از چپ به راست باشد گوشه ای که سناریو داده نمی‌شود منوهای سمت راست می‌باشند که بخش اعظم در اینترنت سایتهای انگلیسی زبان استفاده می شود . 

حرف 
آخر در کل هر روشی مزایا و معایب خاص خود را دارد ولی شما باید روشی را برای فعالیت خویش برگزینید که مزایای آن اکثر از معایبش باشد . 

تعیین پهنا 960 پیکسل به طور اثبات برای پباده سازی تارنما ممکن میباشد معایبی نیز داشته باشد ( در رزولوشن های ۸۰۰×۶۰۰ ) البته محاسنش فراوان بیشتر از معایب آن است و به همین علت اکثر طراحان این استاندارد را طزاحی خود به عمل می گیرند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1398 ساعت: 13:53

یکی از با اهمیت ترین تگ های html در طراحی تارنما تگ ul و مخلوط آن با تگ Li است . از css برای استایل دادن به تگ ul و تگ Li می بضاعت و توان به کار گیری کرد . 

انواع 
لیست هایی که می توان در طراحی تارنما استعمال کرد شامل: 

لیست 
های ترتیبی (Ordered List) لیست 
های غیر ترتیبی (Unordered List) لیست 
های تعریفی (Description List) 
1) آغاز لیست های ترتیبی با تگ ul و استارت هر گزینه در لیست با تگ Li میباشد که بصورت پیش فرض استایل آیتم ها بصورت دایره های کوچک توپر میباشند . 

طراحی سایت در مشهد

 


Html

Css

javascript

 


مدل 
نمایش صفت list-style-type را می توان به چهار گونه زیر تغییر‌و تحول داد: 
- disc: که بصورت پیش فرض استایل مورد ها بصورت دایره های توپر سناریو داده می شود . 

- circle: استایل آیتم ها بصورت دایره های توخالی سناریو داده می شود . 


square: استایل آیتم ها به چهره مربع های توپر سناریو داده می شود 
- none: آیتم ها بدون هیچ استایلی سناریو داده می شود . 

 

2) آغاز لیست های غیر ترتیبی با تگ
و استارت هر آیتم با تگ
میباشد . 

 

 

Html

Css

javascript


نوع 
نمایش صفت list-style-type را می توانایی به چهار گونه تحت تغییر تحول داد: 
- "1"= type : که بصورت پیش فرض استایل مورد ها بصورت عدد سناریو داده می شود و شروع آن از عدد یک هست . 

- "type = "A : استایل گزینه ها بصورت حروف بلندمرتبه الفبای انگلیسی نمایش داده می شود . 

- "type = "a : استایل آیتم ها بصورت حروف کوچک الفبای انگلیسی سناریو داده می شود . 

- "type = "I : ایتم ها به رخ اعداد رومی گران قدر شماره گذاری خواهد شد . 

- "type = "i : ایتم ها به صورت اعداد رومی کوچک شماره گذاری خواهد شد . 

3) لیست های تعریفی دربرگیرنده لیستی از تعاریف می باشد که هر مورد را تعریف می کند . شروع لیست های تعریفی با تگ
هست که باطن آن لیستی از تعاریف در زمینه موضوعات متعدد می‌باشد . در تگ
تیتر موضوعی که قصد توصیفش را داریم قرار میگیرد و درون
توضیح عنوانی که در تگ
قرار گرفته میباشد داده می شود . 

 

 

Html
- گویش استاندارد در پباده سازی صفحه های وب هست . 

Css
- لهجه استایل دهی صفحه ها وب هست .

 


خروجی 
لیست بالا به رخ زیر می باشد: Html 
- زبان استاندارد در طراحی صفحه های وب هست . 
Css 
- گویش استایل دهی صفحه های اینترنت می باشد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 11 شهريور 1398 ساعت: 13:43

در خصوصی مقاله ها یادگرفتن پباده سازی و ایجاد تارنما این بار سراغ CSS خوا هیم رفت با ما هم پا باشید . امروزه نرم افزارهایی برای پباده سازی اینترنت سایت پدید آمده هست که این قابلیت و امکان را می دهد که چه بسا سوای نیاز به علم برنامه نویسی وب سایتی تولید و توسعه و گسترش داده شود . این نرم افزارها امکاناتی به شما می دهد که اینترنت وبسایت خود را با استعمال از ماژول ها، کامپوننت ها و قالب های آماده طراحی فرمایید . 

طراحی سایت در مشهد

تاثیر 
CSS در طراحی وب سایت درصورتی که شما نیازی به پیاده سازی یک ایده نو در طراحی سایت خویش ندارید می توانید با به کارگیری از این قابل انعطاف افزارها سایت جامعی ساخته و آن را رئیس فرمایید . ولی اگر می خواهید قالبی را برای اینترنت سایت خودتان طراحی فرمائید بی شک وتردید مجبورید زبان نشانه گذاری HTML را فرا بگیرید .

HTML یک زبان نماد گذاری می‌باشد که توسط آن می ایجاد وب تارنما خود را قالب بندی فرمائید . با استعمال از HTML شما می توانید در اینترنت سایت خویش سندی را تهیه و تنظیم کنید، جدول تولید کنید، تصویر در وب تارنما قرار دهید و بخش اعظمی از شغل های دیگر که در قضیه پباده سازی یک وب سایت کاربرد دارد . 

CSS استایل یک مدرک را برای سناریو در صفحه وب معین می نماید . هرچیزی که مربوط به استایل یک گواهی باشد با CSS قابل پباده سازی است . مثل استایل دهی پس زمینه، متن، فونت، جداول، تصاویر و… . مزیت CSS این هست که شما به طور منحصربه‌فرد به طراحی استایل یک مدرک برای نمایش در HTML می پردازید و می توانید آنرا در یک فولدر خارجی ذخیره کنید . 

به‌این وسیله شما برای تغییر استایل یک کاغذ وب نیازی نیست که کل فایل HTML را مرمت فرمایید . بلکه تنها به مرمت فولدر CSS می پردازید . تمام مرورگرهای مو جود از CSS پشتیبانی می نمایند . پس برای طراحی قالب اینترنت وب سایت خوب تر میباشد از CSS سود بگیرید و آنرا در یک پوشه غیروابسته ذخیره و مراقبت کنید . 

در کل می بضاعت و توان به این نکته اشاره کرد که CSS در پباده سازی وب سایت منجر می شود زیبایی و استایل بیرونی وب سایت شما وجه زیاد زیبایی داشته باشد از این رو مدام باید این بخش از پباده سازی را اهمیت ویژه برایش قائل بود . چرا که کاربرانی که وارد تارنما شما می شوند او‌لین و بارز ترین موردی که مشاهده می کنند ظار تارنما شما می‌باشد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 10 شهريور 1398 ساعت: 13:27


[گام 
دوم] : انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) مناسب و قدرتمند 
موتورهای جستجو سایتهای پویا (Dynamic) را بیشتر از سایتهای ایستا (Static) دوست دارا هستند . سیستم مدیریت محتوای پیشرفته، استاندارد و توانا بازداشت خیر برای شما و تارنما شما خواهد بود، سیستم های رئیس محتوا با افزونه های مختلفی که بخش سئو را هم دربر می گیرد کمکتان میکند با فایده گیری از پلاگین های توانمند سئو، تارنما خویش را راحتر و سریع تر با صرفه سازی نمایید . 

طراحی سایت در مشهد
وردپرس، جوملا و دروپال از گزاره سیستم های های رئیس محتواییست که پلاگین ها (Plugins) های متعددی برای بهینه سازی برای موتورهای کاوش دارند، 
[گام 
سوم] : طراحی حرفه ای و رعایت استاندارد ها 
موتورهای کاوش دلداده سایتهایی هستند که حرفه ای و استاندارد پباده سازی شده باشند؛ پباده سازی تارنما با هر زبانی باشد تفاوت خاصی ندارد اما دارای اهمیت اینست که در طراحی وب سایت استانداردهای W3C رعایت گردد . به کارگیری از HTML5 به جای HTML و CSS3 به جای CSS توصیه میگردد . سایت شما بایستی طوری طراحی گردد که استعمال از آن نیز برای کاربر نیز برای موتورهای جستجو آسوده و آسوده باشد، مضاعف از جاوا اسکریپت به کار گیری نشده باشد، سنگین وزن نباشد، از تصاویر و حافظه فلش بسیار به کارگیری نشده باشد . 

[گام 
چهارم] : گزینش یک صاحب خانه کار کشته و عالی 
داشتن یک هاست عالی و لبریز سرعت بر روی سئو سایت شما تاثیر مثبت زیادی دارااست . درصورتی که میخواهید تارنما خویش را فن ای بهینه سازی کنید، سئو ۲۴ پیشنهاد می کند از سرویس میزبانی اشتراکی به کار گیری نکنید، بر روی سرور های هاست اشتراکی سایتهای متعدد متعددی روی آن قرار دارند، در‌صورتی‌که تعداد سایتهای اسپم این وبسایت زیادتر از تعداد سایتهای غیره اسپم و سایت های عالی سرور اشتراکی مضاعف شوند، سایتهای همسایه بد بر روی سایتهای خوب تاثیر بد می‌گذارد . در حالتی که دارایی خرید یک سرور منحصربه‌فرد یا این که یک سرور مجازی منحصر به فرد را ندارید، حد اقل یک IP غیروابسته برای تارنما خود خریداری فرمائید تا از سایتهای دیگر سرور متمایز گردید . زیرا اگر IP یک سرور اسپم شناخته شود روی کلیه سایتهای آن سرور تاثیر بد خواهد گذاشت و در صورتیکه برای شما قابلیت خرید سرور، VPS و آی پی منحصر را ندارید حد اقل وبسایت های مجاور سرور را آنالیز فرمائید که وب سایت اسپم رو آن قرار نداشته باشد . برای آنالیز تارنما هایی مجاور میتوانید از ابزار Reverse IP Lookup استعمال فرمائید و آدرس یا آی پی وبسایت را وارد فرمائید تا لیست تارنما های مجاور را در کمتر از یکسری ثانیه مشاهده نمائید . 

[گام 
پنجم] : ساخت محتوای با فایده و مفید 
دیگر چیزی اسکن نکنید! موتورهای کاوش به شدت از سایتهای اسکن بردار متنفر هستند، عملکرد نمایید از اول محتوای موءثر و تازه تولید نمایید و با Copy خداحافظی نمایید . قبل از ساخت محتوا بایستی اعتنا داشته باشید که صرفا محتوایی را بنویسید که با قضیه سایت شما ارتباط داشته باشد . برای مثال اگر در وبسایت فروش لوله ای پلاستیکی شما یادگرفتن نصب لینوکس را قرار دهید سود ای مطلوبی حاصل نمی کنید . و نکته ای با اهمیت دیگر این که کارایی کنید بسیار کوتاه و فراوان بلند ننویسید! موتورهای جستجو مقاله هایی که زیاد کوتاه می باشند و یا مضاعف طولانی می‌باشند نمیپسندند . (پست هایی که منتشر می کنید دستکم میبایست کمتر از ۳۰۰ سخن نباشد) . خوب تر هست از بروزرسانی های طولانی خودداری نموده و وبسایت خود را به صورت منظم همیشه بروز نگه دارید . 

[گام 
ششم] : عنوان ها و توضیحات مناسب، مهم و مرتبط 
مهمترین چیز در سئو تیتر کاغذ یا این که همان Title است! عنوان ها معین می‌کنند کاغذ ای شما در زمینه چیست؟ و عنوان ها در موتورهای جستجو نمایش داده میگردند و ذخیره میشوند، لذا در انتخاب تیتر های مناسب، کاربردی و اصلی دقت کنید، عنوان ها را زیاد طولانی نکنید . استفاده عنوانهایی مثل : سئو|بهینه سازی وبسایت برای گوگل| باصرفه سازی موتورهای جستجو| سئو سازی وب سایت این موقعیت به اصطلاح stuff گفته می گردد و سفارش نمیگردد، عنوان ها باید مناسب، مرتبط، و طولانی نباشد . ( حد عمده سناریو عنوان در گوگل ۷۰ کارکتر میباشد) . 

توضیحات ها : توضیحات ها یا Deprecation نوشته هایی هستند که ذیل تیتر سایت شما برای کاوش گر ها در موتورهای کاوش سناریو داده میشوند . استعمال از توضیحات مرتبط، خیر چندان طولانی توصیه می‌گردد . توضیحات را لبریز از کلمات با اهمیت سایت خویش نکنید! توضیحات مانند تصویر تحت در گوگل به سناریو در میآید؛ با نوشتن توضیحات خوب و ترغیب کننده یوزرها را وادار فرمایید که روی وب سایت شما کلیک کرده و وارد وب سایت شما شوند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398 ساعت: 14:47

فعالیت 
با تنظیمات وبسایت ساز روش 
پیکربندی سایت ساز 
برای انجام تغییرات و پیکربندی لازمه سایت از منوی بالای پنل رئیس گزینه " تنظیمات سایت "را گزینش کنید . 

طراحی سایت در مشهد
یادگرفتن 
پیکربندی پنل مدیر سایت ساز یوتاب پیکربندی 
دارای اهمیت : در این قسمت تنطیمات کلی و اصلی تارنما خویش را انجام دهید . همه پیکربندی درج شده گردیده در تارنما خود را می توانید تغییر‌و تحول دهید .عبارتند 
از : یادگرفتن 
تنظیمات پنل مدیریت وب سایت ساز یوتاب تیتر 
سایت( تگ title ) : در این قسمت عنوان وب سایت خود را می نویسید . 

نکته 
مهم:نام می بایست حداقل 30 کاراکتر و حداکثر 70 کاراکتر باشد ( باصرفه از نظر سئو) نکته : توجه نمائید این نام در جستجوی تارنما شما به وسیله موتورهای کاوش مضاعف تاثیر گذار می باشد . سعی فرمائید عناوینی که ممکن می باشد بوسیله یوزرها شما سرچ شود را در این قسمت درج نمائید . در این بخش می توانید تا 70 کاراکتر وارد فرمایید . 
به تیتر نمونه در صورتی‌که شما فروشگاه جامه نوزاد دارید می توانید درج نمایید : اسم فروشگاهتان ، فروش خرقه نوزادی ، فروشگاه سیسمونی و . . . 
بسته به مدل کار خویش نامی مناسب برای وب سایتتان گزینش کنید . 
بخش 
آمار سایت: در‌صورتی‌که در تارنما شما بخش سناریو آمار به کاربران داشته باشد با این آیتم می توانید آن را فعال یا غیر فعال فرمایید . 

بخش 
کاوش : اگر در سایت خود امکان جستجو قرار داده اید با این گزینه می توانید آن را فعال یا این که غیر فعال فرمائید . 

منوی 
عمودی : منوهای عمودی ، منوهایی هستند که بصورت عمودی در پایین نیز قرار می گیرند .فعال یا عدم فعال بودن منوهای عمودی وبسایت را در اینجا تعیین نمائید . 

منوی 
افقی : منوهای افقی، منوهایی می باشند که بصورت افقی در کنار نیز قرار می گیرند .فعال یا عدم فعال بودن منوی افقی وب سایت را در اینجا تعیین نمایید . 

منوی 
کاربران : در صورتی‌که وب سایت شما دارای عضویت باشد، پس از لاگین استفاده کننده در وبسایت یک منو برای کاربر مایش داده می شود، مشتمل بر ویرایش اطلاعات کاربری و غیره . فعال یا این که عدم فعال بودن منوی کاربران را در اینجا تعیین نمایید . 

تعداد 
سناریو کاغذ بندی : در اینجا تعداد ورقه بندی های سایت خویش را مشخص می فرمایید . به تیتر نمونه 5 یعنی بصورت 5 برگه ای نمایش داده شود و آن گاه بعدی بخورد . این تعداد از 1 تا 12 قابل انتخاب است . 

فعال 
سازی نشانه اعتماد الکترونیکی : در صورتی که برای وبسایت خویش علامت اعتماد الکترونیکی گرفته اید در اینجا می توانید آن را برای سناریو بر روی وب سایت خویش فعال فرمائید . کد مربوط به آرم اعتماد خویش را در این قسمت درج فرمائید . 

نکته : ​در صورتی که برای وب سایت خویش نشانه سازماندهی گرفته اید در اینجا می توانید آن را برای نمایش بر روی وبسایت خود فعال فرمائید . کد هدایت را در بخش علامت اعتماد درج فرمائید ( در شرای نشانه اعتماد هم دارید ، کد ساماندهی را در انتهای کد نماد درج فرمائید .) 
فعال 
سازی آرم سازماندهی : ​​​​​​​این بخش برای کسانی می باشد که می خواهند نماد ساماندهیشان در جایگاهی متفاوت از علامت اعتمادشان سناریو داده شود . 

فعال 
سازی وقت ها دینی : ​​​​​​​در صورتی نیاز می توانید برای وبسایت خویش زمان ها فقهی را فعال و یا این که غیر فعال کنید . 

کلیک 
راست در وب سایت : ​​​​​​​ از این نصیب می توانید سعی کلیک راست بر روی وب سایت خویش را غیر فعال نمائید . 

شماره 
پیگیری : ​​​​​​​ از این قسمت می توانید برای تارنما خویش باکس شماره پیگیری را فعال فرمائید . 

پست 
الکترونیکی نظرها : ​​​​​​​در این نصیب می توانید گزینش فرمایید در ارسال نظرها بوسیله یوزرها ، وارد کردن پست الکترونیکی تحمیلی و یا غیر ناخواسته باشد . 

توضیحات 
پروفایلی : ​​​​​​​در این نصیب بنا بر محل نمایش این توضیحات در سایتتان ،توضیحات حتمی در رابطه خویش و یا این که کسب و کارتان درج فرمائید . 

اسکن 
رایت : در اینجا نوشته مربوط به قانون کپی رایت وبسایت خویش را درج کنید . 

آدرس 
محل کار : ​​​​​​​آدرس کمپانی ،سازمان ، فروشگاه و یا این که هر آدرس دیگری از خویش را در این مکان درج فرمائید . این آدرس بر روی وب سایت شما نمایش داده می شود . 

اضافه کردن 
نقشه : می توانید از این طرز مکان خویش را از روی نقشه گوگل انتخاب نمائید و بر روی تارنما نمایش دهید . به فراگیری اضافه کردن نقشه گوگل به وب سایت مراجعه فرمایید . چنانچه نقشه گوگل شما مسدود شده می‌باشد می بایست مسدودیت آن را رفع کرده و کد ذی‌ربط را در کد فعال سازی نقشه گوگل درج نمائید . آموزش رفع مسدودیت نقشه گوگل را مطالعه فرمائید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 6 شهريور 1398 ساعت: 12:26

بالا 
بردن امنیت سایت خویش را با تلاوت این مقاله تضمین نمائید !!! 
امنیت وبسایت خیلی با اهمیت می‌باشد و باید بعد از آن از فعال‌ساز‌ی سایت سریعا انجام شود . هک شدن یک وبسایت منجر از کاهش رنکینگ موقت شما خواهد شد و به بیزینس شما صدمه وارد می‌کند . 

طراحی سایت در مشهد

آیا 
میدانستید ۷۳% از سایت‌های وردپرسی مشهور در سال ۲۰۱۳ قابل هک شدن و دارنده ضعف امنیتی بوده اند ؟ 
بیشتری مشکل ها امنیتی از پلاگین ها بوده و آنگاه خود وردپرس و قالب در رتبه‌های بعدی قرار میگیرند . نکات گفته‌شده در این مقاله بسیاری از مشکل ها امنیتی وردپرس را برای شما حل خواهد کرد . 

قبلی از شروع هر کاری بک آپ گیری را فراموش نکنید و این را بدانید که هیچ‌وقت نمی‌توانید وب سایت خویش را ۱۰۰% در پیش‌روی هک شدن مراقبت نمایید . 

نکات 
امنیتی سایت وردپرسی ۱ 
– وردپرس را به مرتباً به‌روزرسانی کنید 
مدام قبلی از به‌روزرسانی بک آپ از وبسایت خود تنظیم فرمائید تا در رخ پیدایش خلل بتوانید آن را ریستور فرمائید . برخی از قالب‌ها و پلاگین ها با به‌روزرسان به ایراد برمی‌خورند که باید قبلاً از به‌روزرسانی وردپرس ورژن آن‌ها بررسی کرد تا با نسخه نو مشکلی نداشته باشند . 

۲ 
– قالب و افزونه ها را مرتباً به‌روزرسانی کنید 
مدام قالب و پلاگین ها را به‌روزرسانی نمایید چون با قدیمی شدن ورژن آن ها راحت‌تر از بقیه هک می شوند . پلاگین ها می توانند نظیر یک بک بدور ( backdoor ) برای ورود به مدیر وبسایت به کار گیری بشوند . 

۳ 
– قالب‌ها و پلاگین های بی‌مصرف را پاک‌ کنید 
به همان دلایلی که در بالا اشاره شد پلاگین ها و قالب‌هایی که استعمال نمیکنید را پاک‌ نمائید . هرچقدر افزونه کمتری مصرف نمائید احتمال هک شدن شما پایین‌تر می آید . این را بدانید غیرفعال کردن آنان کافی نمی باشد و باید آنها را پاک‌کنید . 

۴ 
– از منابع دارای اعتبار پلاگین های خود را دانلود کنید 
شایسته ترین مبداء دانلود پلاگین و قالب WordPress .org می‌باشد که مدام قبلی از تائید افزونه و قالب‌ها آن ها را کاملاً کپی می کند تا از داشتن هرگونه مشکل امنیتی اطمینان حاصل کند . در صورتیکه هم پلاگین یا قالب پولی می خرید حتماً از سایت Themeforest خرید فرمائید . 

۵ 
– عوض کردن دسترسی پوشه permission 
هیچ فایل و فولدری را نباید روی دسترسی ۷۷۷ قرار بدهید . ۷۵۵ یا این که ۷۵۰ برای فولدرها و ۶۴۴ یا ۶۴۰ برای فایل‌ها مناسب است . فولدر wp-config .php را هم‌ روی ۶۰۰ بگذارید . 

۶ 
– از ” admin ” به‌عنوان نام استفاده کننده به کارگیری نکنید 
به‌راحتی می‌توانید این اسم را عوض کنید یا این که این‌که یک یوزر دیگر بسازید و یوزر پیشین خود را پاک‌ نمائید . 

۷ 
– چندین وقت یک‌بار پسوردهای خود را عوض کنید 
پسوردی فارغ از هیچ‌گونه رابطه به یکدیگر یا بدون داشتن معنا خاصی گزینش فرمایید . از حروف ، اعداد و نشانه‌های مختص به کار گیری فرمائید . 
در‌صورتی‌که مشکلی در گزینش رمز دارید از لینک‌های ذیل برای این فعالیت به کار گیری فرمایید : 
Norton 
Password Generator 
Strong 
Password Generator 
۸ 
– مطمئن شوید کاربران شما نام کاربری و پسورد قوی تعیین کنند 
یوزرها خویش را ملزم به انتخاب اسم کاربری و پسورد حاذق بکنید چون ممکن میباشد به عامل ضعیف بودن آن حساب کاربری آنان هک شود . 

۹ 
– تائید نام و نشان ۲ سطح فعال سازی کنید 
برای جلوگیری از تهاجم ها بروت فورس ( Brute force Attack ) شایسته ترین راه به کار گیری از تائید نام و نشان ۲ مرحله‌ای می باشد . تائید نام و نشان ۲ مرحله‌ای یعنی شما کد دیگری به‌جز پسورد را می بایست وارد نمائید . این کد می تواند با برنامه موبایل ، پیام کوتاه یا این که سؤال امنیتی باشد . 
از پلاگین زیر می توانید به کار گیری نمایید :

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 14:29

اولین سطح سازگار کردن وب وب سایت با تلفن همراه، دیدن سایت در مرورگرهای تلفن های یار می باشد .این کار را روی هر تعداد گوشی تلفن هم پا که می توانید انجام دهید چون ممکن می‌باشد اینترنت وب سایت شما در هر گوشی تلفن همراه ظاهر متفاوتی داشته باشد (مشابه با سیستم عامل های متعدد کامپیوتر ) . برای دیدن پیش نمایش وبسایت خود – بدون این که بدون چاره باشید . تلفن های همراه مختلفی را خریداری کنید- یک شبیه ساز را دانلود کنید . قابل انعطاف افزارهای مشابه ساز سیستم علمل گوشی تلفن همپا و مرورگر آن را مشابه سازی می کنند . 

طراحی سایت در مشهد

چهار 
سطح سازگاری وب سایت با گوشی تلفن های همراه چهار 
سطح با اهمیت برای سازش وبسایت شما با تجهیزات همپا وجود دارد: 
سازگاری 
پباده سازی 
تارنما مناسب برای گوشی تلفن همراه راه 
های تلفن همراه وب سایت 
منحصر به فرد تلفن همراه در این قسمت هر کدام از این مرحله ها را توضیح می دهم . 

سازگاری 
ساده او‌لین تراز پشتیبانی به شما اجازه می دهد تا مطمئن گردید که وب سایت شما در مرورگر های تلفن یاور چشم شده و می تواند عمل کند .در حالتی که وب سایت شما از ساختار فرمت css و html استاندارد به کار گیری می کند و یا این که در حالتی که با یک عدد از ابزار های آنلاین پرکاربرد ساخته گردیده است، کی توانید مطمئن باشید که آیفون، اندروید و بلک بری می توانند تارنما شما را سناریو دهند . 

با این درحال حاضر حتی در سازگاری بی آلایش یک ایراد وجود دارد: ویدیو ها و کارتن های فلش مموری روی ورژن های جدیدتر اندروید پشتیبانی می شود ( ونسخه های آینده بلک بری) ولی روی تجهیزات ios پشنیبانی نمی شود . 
روی کامپیوتر های رومیزی، سازندگان وب وبسایت می توانستند مطمئن باشند که فلش مموری قابل به کار گیری می باشد (97 درصد مرورگر ها امکان پخش حافظه فلش را ددارند) براین اساس بدون هیچ مشکلی می توانستید از فلش مموری استفاده فرمایید . 
با این اکنون امروزه کاربران تجهیزات همپا زیادی به سایت شما مراجعه می کنند که نمی توانند از فلش مموری استعمال کنند . براین اساس همیشه بایستی مواظب باشید . در‌صورتی‌که از فلش مموری در سایت خود استفاده کنید، کاربران ios یک قطعه لگو به جای شی فلش می بینند . 

در شرای تصمیم دارید که از فلش در تارنما خویش استفاده کنید، می بایست این راستی را بپذیرید که کاربران ios نمی توانند محتویات سایت شما را ببینند یا می بایست یک ورژن سازگار با html یا وب سایت جانبی برای تلفن همپا ساخت فرمائید . 

پباده سازی 
وبسایت مناسب با تلفن همراه تراز دوم اطمینان از این است که تارنما شما به خیر و خوبی روی یک ورقه کوچک قابل استعمال هست . حرکت کردن فی مابین اینترنت وبسایت هاروی ورقه تلفن های همپا اکثر اوقات فعالیت رنج می‌باشد . به تیتر نمونه تلاوت پاراگرا های نوشته پهن عمل رنج می باشد . 

یکی از مهم ترین شیوه ها برای پباده سازی مطلوب وبسایت برای گوشی تلفن همراه،این هست که صفححه ها را با استفاده از ستون ها تولید فرمایید . ستون ها منجر می شوند تا کاربر ناچار نباشد برای خواندن یک پاراگراف صفحه را چپ و راست نماید . 
برای نمونه آیفون را در لحاظ بگیرید . هنگامی یک عنصر برگه اینترنت دو بار کلیک شود، سافاری ( مرورگر ios ) بزرگنمایی کاغذ را تغییر‌و تحول می دهد تا محتویات آن قطعه از کاغذ اینترنت کل ورقه نمایش را مالامال کرده و در اواسط قرار بگیرد . یا درصورتی که آن عنصر هم حالا کل ورقه را مالامال کردن باشد، سافاری میزان را به شرایط معمولی باز می گرداند . دیگر تجهیزات گوشی تلفن همپا نیز تلاش مشایهی را در اختیار قرار می دهند . اما این فعالیت زمانی ممکن است که محتویات برگه باطن ستون هایی با اندازه مطلوب قرار گرفته باشند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 4 شهريور 1398 ساعت: 11:57